If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
странно, но след като изпробвах вс възможно и не стана и прочетох за този начин стана, учудващо но спря , а и мн колеги твърдят, че не става това по учебника
В "трик", за да напуснат airco компресор "изключено", след започване на
на двигателя (както казах само за модели, преди около април 2000 г.):
1. Сложи запалването въведете "СТОП" Позиция
2. Завийте Температура копче напълно по отношение на правото (= макс. Температура)
3. Обърнете вентилатор копче към "0" Позиция
4. Завийте въздух посока копче към "средата направление" позиция (изцяло на дясно)
5. БЕЗ стартиране на двигателя, завъртете ключа за запалване на "МАР"
6. Обърнете вентилатор копче AUTO-0-AUTO-0
7. Включете запалването ключови обратно към "STOP"
7. Сега натиснете въздуха снежинка бутона, за да го включи (или, ако правиш обратното).
8. Включете запалването ключови обратно към "STOP"
Това е всичко.
За да се върнете към първата настройка, направи същото
Преди малко се занимавах с това и всичко стана от раз!Единствената разлика е че в учебника са изпуснали да споменат че след като направиш Ауто-0-ауто-0 трябва да натиснеш "д" (включено ако искаш да е в автоматичния режим изключено ако искаш да е в ръчния) и ТОГАВА гасиш(въртиш ключа в стоп позиция).Поздрави и дано всички пожънете успехи
Както и при колегата oem нищо не помага... въртя, натискам... всякакви комбинации и таймаути, но уви... не се изключва тъпия автоматичен режим... Всъщност може и да си въобразявам, но има малка разлика след процедурите... а именно, през един път (въвеждане на комбинациите) климатика се включва независимо на коя позиция е врътката за регулиране на температурата (топло/студено), а в другия случай ако врътката е на макс.топло лампичката за климатика не светва, но в мига в който врътна тази врътка към зоната със синьо и се пуска тъпия климатик...
Както и при колегата oem нищо не помага... въртя, натискам... всякакви комбинации и таймаути, но уви... не се изключва тъпия автоматичен режим... Всъщност може и да си въобразявам, но има малка разлика след процедурите... а именно, през един път (въвеждане на комбинациите) климатика се включва независимо на коя позиция е врътката за регулиране на температурата (топло/студено), а в другия случай ако врътката е на макс.топло лампичката за климатика не светва, но в мига в който врътна тази врътка към зоната със синьо и се пуска тъпия климатик...
Същата история е и при мен. Някой от успелите колеги не се ли наема да изпълни същото упражнение и на нашите коли?
Comment